'Come as You Are'

W 2018 roku, w KEVIN.MURPHY, zauważyliśmy bardzo silny zwrot w stronę indywidualnej ekspresji. Zrozumienie tego przeniknęło do każdej warstwy naszej edukacji. Prawda jest taka, że możemy być w czołówce szkoleń z pracy edytorialowej, rozwiązywaniu problemów i rozumieniu potrzeb klienta, ale by przejść oczekiwania klienta musimy być świadomi wyjątkowości i indywidualności każdej osoby. Nie ma już jednego rozmiaru, który pasowałby wszystkim. Dlatego też w tym roku promujemy „Come as You Are” – czyli bądź, jaki jesteś.

Przed nami era indywidualizmu!

Tu chcemy celebrować indywidualizm oraz kolorową i ekscentryczną naturę, którą każdy z nas ma w sobie. W gorączkowym świecie, bardziej niż kiedykolwiek wypełnionym mnogością opcji wyboru, klienci coraz bardziej będą spoglądać w Twoją stronę, by pomóc im przebrnąć przez ten szum i zdać sobie sprawę nie tylko kim są, ale i kim pragną być. W czasach, w których komunikujemy się za pomocą pikseli, praca, którą wykonujemy, twarzą w twarz i wieź emocjonalna jest najważniejsza. Dziedzictwem ruchu hipsterskiego, który idzie naprzód jest powrót do rzemiosła i prawdziwych relacji. To sprawia, że fryzjerstwo znów znajduje się w czołówce. My dosłownie możemy „dotknąć” każdego dnia.

W naszych tegorocznych kolekcjach damy Ci narzędzia, wiedze i techniki, które pozwolą Ci stworzyć unikatowy, spersonalizowany wygląd dla każdej Twojej klientki, czy modelki.

Yves Saint Laurent powiedział ‘Moda się zmienia, styl jest wieczny.’. Jego słowa nigdy nie były prawdziwsze. Naszym zadaniem jest pomaganie klientom w odnalezieniu i utrzymaniu indywidualnego stylu. To są bardzo ekscytujące czasy dla naszego rzemiosła!

Zrobiliśmy krok w tyły, by wyjrzeć naprzód i wybraliśmy kilka źródeł inspiracji, które wpłynęły na kształt naszej kampanii.

Koloryw stylu Memphis Design, CommesDe Garcons, Mods and Rockers

CommesDe Garçons

Niedawno podczas gali Meturządziło retrospektywę w celu uhonorowania urodzonej w Tokio projektantki Rei Kawakubo. Rei zaczęła tworzyć ubrania pod marką Commedes Garçonsw1969roku,pokazując swoje prace po raz pierwszy w Paryżu w 1981.

Maka, pomimo, że mocno wpisana w świat mody, tak naprawdę jest anty-modowa. Rei bardzo jasno mówiła o tym, że nie tworzy ubrań by pokazać „modelowy strój”, lecz by pozwolić indywidualnościom na ekspresję. Kawakubo zapytana przez Vouge w 1995 roku opisała swoje prace jako „prezent dla samego siebie, a nie coś, czym musimy zwracać uwagę lub przyciągnąć płeć przeciwną”. Naprawdę wsłuchuje się ona w indywidualne odczucia. Spoglądamy na
teksturę i kształty z wczesnych lat 80-tych. W tym czasie Rei była krytykowana za swoją pierwszą kolekcję pokazaną w Paryżu. „Workowy kobiecy szyk” to przydomek jakim opisywali jej kolekcję. Jakże się mylili!