2004
We współpracy z Peterem McDonaldem, narodziła się marka KEVIN.MURPHY obejmująca siedem produktów; ANTI.GRAVITY, MOTION.LOTION, EASY.RIDER, HAIR.RESORT, STICKY.BUSINESS, FRESH.HAIR i ROUGH.RIDER, wykorzystujące składniki pochodzenia naturalnego oraz formuły wolne od siarczanów i parabenów.
2007
Kevin otrzymuje nagrodę „Australian Masters Award” w ramach Australian Hair Fashion Awards za wybitny wkład w rozwój australijskiego fryzjerstwa na całym świecie. Rozpoczyna się pierwsza kampania KEVIN.MURPHY prezentująca fryzury na plaży, wydajność i utrwalająca wizerunek marki.
2008
Kevin bierze udział w sesji zdjęciowej dla indyjskiego Vogue’a, gdzie wykorzystuje pudry pigmentowe na modelce Catherine McNeil, co zainspirowało powstanie COLOUR.BUG.
SESSION.SALON to przełomowy program edukacyjny wykorzystujący wiedzę z kariery redakcyjnej Kevina skierowany do salonów i stylistów.
2010
HYDRATE-ME.WASH & RINSE zostaje wprowadzony na rynek jako pierwszy produkt WASH & RINSE w portfolio. Ten kultowy duet, będący bohaterem bogatej w przeciwutleniacze śliwki kakadu, jest nadal naszym najlepiej sprzedającym się produktem WASH & RINSE.
Podczas kręcenia zdjęć na plaży w Malezji na planie rozbija się fala, co podsunęło Kevinowi pomysł zmieszania cienia do powiek z żelem do włosów, a następnie wgniecenia tej mieszanki we włosy modelki. To zainspirowało nasz ukochany HAIR.RESORT i ugruntowało pozycję Kevina jako twórcy „plażowych włosów”.
2014
Wprowadzamy na rynek nasz kultowy olejek pielęgnacyjny YOUNG.AGAIN.
Powstaje serce KEVIN.MURPHY, a marka współpracuje z Culture Is Life, organizacją non-profit kierowaną przez Aborygenów.
Stworzyliśmy książkę w specjalnym wydaniu zatytułowaną „HAIR by KEVIN.MURPHY”, aby zwiększyć świadomość i zwiększyć fundusze na tę sprawę.
2018
Marka KEVIN MURPHY LOVES COLOR.ME zmienia nazwę na COLOR.ME BY KEVIN.MURPHY i jest wprowadzana na rynek globalny. Jako pierwsza linia kolorystyczna marki, COLOR.ME BY KEVIN.MURPHY stworzyła pomysłowe połączenie nauki ze składnikami pochodzenia naturalnego w formule niezawierającej amoniaku, zapewniając salonom holistyczne doświadczenie KEVIN.MURPHY.
Nasz pokaz FUTURE.LOVE odbywa się w Pradze i Las Vegas i gromadzi tysiące fryzjerów z całego świata.
2019
W tym roku Kevin obchodził piętnaste urodziny na stanowisku dyrektora ds. fryzur podczas Tygodnia Mody w Melbourne, współpracując z australijskimi projektantami, takimi jak Scanlan Theodore i Dion Lee.
2021
Innowacyjna seria EVERLASTING.COLOUR, obejmująca naszą pierwszą kurację z technologią budowania wiązań, stanowi krok naprzód w stosunku do istniejących programów zapewniających bezpieczeństwo koloru, łącząc marki KEVIN.MURPHY + COLOR.ME w celu zapewnienia ochrony, wzmocnienia i ochrony koloru.
2022
FAST.FORWARD zabiera Kevina i jego Global Artistic Show Team do Austin w Teksasie i Berlinie w Niemczech, gdzie prezentują przyszłe trendy i innowacje we włosach. W tym roku wypuszczono także aplikację CONNECT, która umożliwia bezpośrednią komunikację z naszymi stylistami i salonami.
2023
Trendy konsumenckie, które łączą włosy z ich ogólnym zdrowiem i dobrą kondycją, przyczyniły się do wzrostu popularności koloryzacji o niskim zaangażowaniu, oferującej jednocześnie pielęgnację i wzmocnienie włosów.
Witamy COLOR.ME GLOSS – unikalnie zaprojektowany jako kolor i pielęgnacja w jednym. Błyszczący, półtrwały kolor wykracza poza połysk, rekonstruuje i głęboko nawilża włosy, zapewniając niesamowitą siłę, która zwiększa się przy każdej koloryzacji.
Kiedy świat wychodził z postpandemicznego życia, już sam akt wymodelowania włosów i powrotu do glamu napawał optymizmem i ekspresją. Inspiracja do wprowadzenia BLOW.DRY WASH and RINSE, które chronią włosy i przedłużają stylizację.
2024
KEVIN.MURPHY świętuje 20 lat innowacji, stylu i wpływu na branżę pielęgnacji włosów podczas Reflective Perspective w Budapeszcie.
Aby upamiętnić nasze dziedzictwo SESSION.STYLING (z ukłonem w stronę naszych korzeni w modzie), wypuściliśmy limitowaną edycję dwóch naszych najbardziej pożądanych produktów do stylizacji – ANTI.GRAVITY.SPRAY i HAIR.RESORT.SPRAY
Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy świętować ponad dwie dekady innowacji, stylu i techniki. Dziękujemy, że wspierasz KEVIN.MURPHY przez ostatnie 20 lat i wyruszasz z nami w tę podróż. Nie możemy się doczekać, aż będziemy mogli zaoferować Państwu nowe i ekscytujące innowacje, gdy jako marka wkroczymy w kolejny rozdział, kolejne dziesięciolecia.