W KEVIN.MURPHY dbamy o środowisko


Zdajemy sobie sprawę z tego, jak poważne zmiany zachodzą w klimacie ziemi. Szukamy, więc zrównoważonych i odnawialnych składników lub też takich, których zasoby są niewyczerpane i którym nie grozi długotrwała niedostępność w przyrodzie.

Opakowania naszych kosmetyków wykonane są z tworzywa, papieru lub kartonu pochodzącego z recyklingu. Aby zajmować mniej przestrzeni – także tej na wysypisku – produkujemy opakowania prostokątne, które mają większą objętość. Podczas produkcji takich opakowań zużywa się też o około 40% mniej materiałów.

The Climate Reality Project


KEVIN.MURPHY z dumą współpracuje także z The Climate Reality Project, programem Ala Gore’a poświęconym zmianom klimatycznym. Misją The Climate Reality Project, organizacji non-profit o zasięgu globalnym, jest informowanie społeczeństw o faktach naukowych dotyczących zmian klimatycznych i o skutkach tych zmian, a także szukanie rozwiązań tego problemu, przy udziale zwykłych ludzi na całym świecie.

Dzięki udziałowi w szczycie Azji i Pacyfiku, zorganizowanym w Dżakarcie w 2011 r. przez The Climate Reality Project, marka KEVIN.MURPHY została oficjalnym przedstawicielem The Climate Reality Project i będzie odpowiadać za rozpowszechnianie wiedzy o sposobach powstrzymywania zmian klimatycznych wśród fryzjerów, stylistów i konsumentów.


Co więcej, marka KEVIN.MURPHY będzie przekazywała The Climate Reality Project część dochodów ze sprzedaży wybranych produktów, aby nie tylko zmniejszyć nasz globalny ślad węglowy, ale także edukować i nakłaniać ludzi do ograniczania emisji dwutlenku węgla na świecie.

Projekt KEVIN.MURPHY GREEN.SALON jest to specjalna aplikacja, która zabiera nas w podróż po wirtualnym salonie fryzjerskim, gdzie prezentowane są pomysły i rozwiązania, jakie możemy podjąć w celu zmniejszenia emisji dwutlenku węgla i ograniczenia szkodliwego wpływu na środowisko naturalne – jednocześnie oszczędzając wydatki.

Nasze zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego i związanych z tym zmian klimatu wciąż wzrasta. Dlatego stworzyliśmy organizację non-profit będącą częścią naszej firmy – THE HEART OF KEVIN.MURPHY. Jest to miejsce w którym koncentrujemy nasze wysiłki na rzecz dobroczynności dla społeczeństwa. Jej celem jest finansowanie organizacji charytatywnych, które swoją uwagę skupiają zarówno na kwestiach pomocy potrzebującym jak i ochrony środowiska, dlatego są szczególnie bliskie naszym sercom.

Nasza organizacja z dumą wspiera kampanię „Kultura to Życie”, której zadaniem jest stworzenie platformy skupiającej rdzennych mieszkańców oraz liderów opinii żyjących w danych społecznościach. Dzięki swojej pozycji mogą wpływać oni na poglądy oraz sposób postrzegania rzeczywistości związanej z kwestiami politycznymi, usługami oraz zapobieganiu samobójstw danej społeczności.


Produkty KEVIN.MURPHYnie są testowane na zwierzętach


Co więcej najbardziej znana i ceniona, międzynarodowa organizacja na rzecz Etycznego Traktowania Zwierząt – PETA z dumą przyjęła fakt, że marka KEVIN.MURPHY dołączyła do grona firm „Cruelty Free”. Kosmetyki marki KEVIN.MURPHY nie są testowane na zwierzętach! A pozyskiwanie składników naturalnych, których używamy nie wyrządza krzywdy zwierzętom ani środowisku naturalnemu.

Aby dowiedzieć się więcej o Wyborach,których dokonujemy zapraszamy na:


WWW.KEVIN.MURPHY.COM.AU